Messut ja tulos

Tee messuilla liiketoimintaa edistäviä tuloksia

Messuosallistumisen tavoitteet   Kohderyhmät & kontaktit   Henkilöstön motivoiminen   Tulosten arviointi

Kansainvälisille B2B-messuille lähtemisellä voi olla monenlaisia tavoitteita. Tuloksellinen ja kustannustehokas messuosallistuminen suunnitellaan kokonaisuutena ja yrityksen muita markkinointi- ja myyntihankkeita hyödyntäen. Vientiyritysten on mahdollista saada messuhankkeelleen myös TEM:n kansainvälistymisavustusta.

Haetko messuilta esimerkiksi suoraan uutta kauppaa vai etsitkö ensisijaisesti uusia myyntikontakteja tai yhteistyökumppaneita? Haluatko vahvistaa nykyisten asiakkaiden, jakeluverkoston tai oman henkilökunnan sitoutumista? Aiotko tutustua kilpailijoiden ja muiden kiinnostavien yritysten messuesiintymiseen tai onko sinulle tärkeintä vahvistaa brändiäsi näkymällä oikein oikeassa paikassa?

  • Määrittele konkreettiset tavoitteet ja tarvittavat panostukset
  • Kartoita ja aktivoi kohderyhmäsi
  • Varmista henkilöstön sitoutuminen ja osaaminen
  • Arvioi tulokset suhteessa panostukseen